Keranamu saudaraku...


11 February 2011

To my dearest brother:Moga Kejayaaan Bersamamu!

Assalamualaikum wrm...

Salam jumaat to all my beloved akhwat...

Hari ini saya menerima message dari ayah....yang berbunyi, "awis hadapi ujian akhir di kuala kubu baru di Darul Quran.kalau berjaya peluang melanjutkan pelajaran ke jordan atau madinah cerah.doakan.tarikh peperiksaan 16 feb 2011.selama 2 minggu,"

Sudah lama saya tidak menerima message2 genting seperti ini...teringat tahun lepas my beloved elder sister berjuang berhabis-habisan di Darul Quran...menangis2 dia menelofenku kerana ujiannya sangat sukar.dia gagal kali pertama tapi alhamdulillah kali keduanya lulus...akhirnya berjaya ke Mansourah.

Rindunya kat along...saya dah pesan awal2 kat ayah kalau along balik msia bagitau....saya rasa nak terbang balik melaka.Pelajar2 msia di mesir dibawa pulang ke msia kerana pergolakan berlaku di bumi kinanah itu.Katanya visanya di jeddah sampai sabtu jak.so by hook or by crook kene dihantar pulang ke msia juga within this saturday.

To awis:doa angah sentiasa mengiringi...moga doa ayah termakbul...ayah kata dia nak kita sama g luar negara...mula2 kami jelous bila ayah cakap along orang yang pertama akan ke luar negara.Pastu ayah cakap angah ngan awis akan ke luar negara sama2.IA

Sejuk hati saya dengan kata-kata ayah.jzzk ayah...


Gambar ustaz awis,ayah dan ustaz daniel di hadapan rumah kami...Masa ni wat akikah untu kami adik-beradik.jemputlah singgah ye kalau datang melaka...hehe



Saya kepingin menjadi seperti kalian mampu menghafaz Al-Quran...Nak jugak hafaz.Sekarang ni rasanya hanya mampu hafaz juz 30 jak.jelous sangat dengan korang.huhu

wassalam

No comments:

Post a Comment